Strategia produktu

analiza rynku i konkurencji

wierzymy, że projektowanie identyfikacji wizualnej, a w szczególności grafiki opakowań produktów, nie może odbywać się w oderwaniu od rzeczywistości, dlatego przed przystąpieniem do pracy zwykliśmy rozglądać się wokół i szczegółowo analizować to, co nas otacza. Wszystko po to, by oferować klientom projekty będące wynikiem dobrego rozpoznania otoczenia rynkowego – analizy benchmarków, identyfikacji liderów rynku i kategorii produktowej oraz ustalenia struktury i segmentacji rynku FMCG, a także potencjalnych grup docelowych.

mapowanie trendów

forma graficzna opakowań nigdy nie bierze się znikąd. Zarówno wprowadzanie na rynek nowych produktów, jak i restylizacja czy rebranding tych już istniejących wymagają osadzenia w aktualnych tendencjach produktowych, megatrendach konsumenckich oraz trendach i modach wzorniczych. Śledzimy je, umiejętnie wybieramy to, co najtrafniej opisuje kategorię (pozwala rozpoznać produkt jako element z danej grupy produktowej) i wybija się z niej, tworząc unikatową wartość dla potencjalnego klienta.

planowanie architektury marek

asortyment produktowy klientów postrzegamy jako spójną, choć ewoluującą całość, która wymaga ogarnięcia całej struktury submarek oraz dostrzegania możliwości poszerzania portfolio. Pomagamy strukturyzować brandy, wyznaczając w ich obrębie segmenty, subsegmenty i warianty produktowe ze względu na cenę, okazję, użytkownika i inne strategiczne kryteria zwiększające efektywność zarządzania nawet najbardziej skomplikowaną grupą produktową.