Projektowanie opakowań
identyfikacja wizualna
nasz rozbudowany dział Packaging Competence specjalizuje się w kreacji przestrzennej. To tu opracowywane są identyfikacje wizualne produktów z branży spożywczej, kosmetycznej i wielu innych. Do naszych kompetencji możemy zaliczyć branding (projektowanie logotypów marek i nazw produktu), rebranding i restylizację (odświeżanie opakowań zgodnie z aktualnymi potrzebami i preferencjami klienta), opracowywanie konceptów (layoutów, front- i backpaneli) pod względem rozwiązań graficznych a także kompozycyjnych oraz projektowanie symboli.
naming i marketing
projektowanie to nie tylko obraz, ale też język, który sprzedaje produkt i udziela o nim niezbędnych informacji. Naszą specjalnością jest projektowanie nazw produktów – atrakcyjnych wizualnie, brzmieniowo, semiotycznie, a przede wszystkim bezpiecznych pod względem prawnym i możliwych do rejestracji jako znaki towarowe. Mamy również niezbędną wiedzę pozwalającą projektować sferę marketingową w zgodzie z polskimi i europejskimi wytycznymi dotyczącymi używania treści marketingowych (m.in. opakowań produktów spożywczych).
materiały POS
dla naszych opakowań tworzymy rozbudowany kontekst w postaci spójnych i efektownych materiałów drukowanych (artykuły w gazetkach promocyjnych sieci) oraz materiałów point of sale, które wspierają komunikację wizualną na terenie marketów i innych centrów dystrybucji.