obsługa klienta (j. niemiecki)

Co oferujemy?

umowę o pracę na start i konkurencyjne wynagrodzenie / uregulowane godziny pracy, wolne weekendy / dodatkowe płatne dni wolne dla zdrowia oraz na dzieci / program rekomendacji znajomych / dofinansowanie do parkingu oraz SKA / program „4 eyes”, dofinansowanie do okularów / szkolenia z umiejętności miękkich / komfortowe biuro, sympatycznych szefów i współpracowników / loterie biletowe, wyjazdy i imprezy integracyjne

Czego oczekujemy?

komunikatywnej znajomości języka niemieckiego / minimum rocznego doświadczenia w pracy w obsłudze klienta / zdolności negocjacyjnych oraz umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klienta / dobrej analizy tekstu pisanego i dociekliwości / jasnego i zrozumiałego formułowania myśli oraz umiejętności współpracy w zespole / dotrzymywania terminów i sumiennego podejścia do wykonywanych obowiązków / odporności na stres i konsekwencji działania

Docenimy też: doświadczenie w agencji reklamowej i współpracy na linii klient-project manager-grafik / ponadprzeciętny zmysł estetyczny

Co będziesz robić?

komunikować się z klientem korporacyjnym za pomocą systemu CRM, w formie telefonicznej i elektronicznej (nie jesteśmy call center!) / samodzielnie prowadzić projekty i wprowadzać nowe marki na rynki europejskie / koordynować prace związane z projektowaniem i przygotowywaniem opakowań do druku / utrzymywać dobre relacje z klientami i monitorować stopień realizacji projektów

Wyślij nam swoje CV